dolfijnpraat.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij onsbevinden en waarwe zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis diewe gaanmaken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wijzien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Klaas en Marion

Reacties

Reacties

Marja Drenth

Wat leuk, ziet er goed uit, mooie manier om jullie te volgen. groetjes,

Ben H

Weinig werk voor mij deze keer maar ik heb het vroeger met plezier gedaan hóór!

Hans

Ziet er er mooi uit,
ben benieuwd wat jullie ons laten meebeleven.
Gr. Hans

Ria

Wat weer een leuk vooruitzicht.
Goede reis en geniet ervan
ik kijk uit naar jullie belevenissen.
Groetjes Ria

Jan & Tiny

Wat een heerlijk vooruitzicht.
Heel veel plezier!
We kijken weer uit naar jullie belevenissen.
Groetjes Jan & Tiny

ria en ben

leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen we wensen jullie een fijne reis met mooie belevenissen

Wilhelmien

goedemorgen jullie!!

En staan jullie nog steeds in Egmond aan Zee met dit heerlijke weertje??
geniet ervan. Dat doen wij hier in ST. Maarten ook.
een zonnige groet , Wilhelmien.

Hans

@Wilhelmien,
ze staan in Reims, Frankrijk.
Gr. Hans

Truus van der Greft

Hallo Camper vrienden, Van Dirk hoorde wij dat jullie op 10 september j.l vertrokken zijn. Ik had het idee, dat jullie later zouden gaan. Wij kregen van hem een ontzettende mooie Dvd, zodoende contact, en een afspraak gemaakt. Wij willen jullie graag volgen lijkt ons erg leuk, om op deze manier contact te houden. Ik had jullie nog een keer willen uitnodigen voor jullie de reis zouden gaan doen. Maar de vogel is al gevlogen. Veel plezier en hopelijk kunnen wij genieten van jullie reis. Groeten van Dick en Truus

Riet Rood

Van Marco heb ik deze site gekregen. Wat een mooie verhalen. Ik zal jullie blijven volgen. Geniet nog lekker.

Groeten
Riet Rood

tinekemdi@gmail

Aan Klaas en Marion ik dacht dat ik jullie al wat gesteurt had maar ik doe het nog een keer . geweldich zo leuk als jullie het hebben ik zal wel proberen al Klaas jarig word een leuk kaartje te steuren hier gaat alles goed !!! Het is een kwakel winter ? Lieve groetjes Tineke

Henry en Carla

Hee Klaas en Marion
Hoor net van buurman Mark van dit blog, beter laat dan nooit, we dachten dat jullie alweer bijna thuis zouden komen, maar nee dus, geniet er maar van want het weer is hier helemaal niks...
Ik ga maar eens lezen, erg leuk..
Heel veel groetjes van ons ..
En bedankt voor de kerstkaart !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!